onderweg

9 juli: Fietsen in het Sleeping Giant Park

Gisteren was het best wel regenachtig en bewolkt, maar vandaag worden we wakker met een strak blauwe lucht, zonnetje en heel belangrijk: geen muggen! Het is een wonder! Ondanks het mooie weer, wordt het niet heel warm vandaag en als we rond 12 uur op de fiets stappen, dan is het echt een perfect [...]

By |2025-07-11T01:20:43+00:00July 11th, 2025|onderweg|Comments Off on 9 juli: Fietsen in het Sleeping Giant Park

8 juli: Rijden naar Canada

We hebben weer een rijdag en gaan vandaag eindelijk de grens over met Canada! Het is een mooie route langs Lake Superior. Het meer is alleen niet zo heel veel in beeld, want alles is dicht begroeid en er staan ook heel veel huizen tussen de weg en het water. We stoppen een paar keer [...]

By |2025-07-10T21:34:24+00:00July 10th, 2025|onderweg|Comments Off on 8 juli: Rijden naar Canada

7 juli: Burlington Campground

We willen vanmorgen gaan golfen. Er is een baan aan de overkant van de straat, dus we kunnen gewoon lopen. Dat gebeurt niet vaak hier in de VS. Net als we zijn opgestaan krijgt Thom een appje van een neef van hem. Hij is bezig met zijn scriptie en zit al een paar dagen vast [...]

By |2025-07-10T21:09:55+00:00July 10th, 2025|onderweg|Comments Off on 7 juli: Burlington Campground

5 juli: Rijden naar Two Harbors

Volgens Thom hebben we nog nooit zo relaxed een rijdag gedaan als vandaag. We moeten zo'n 350 km, dus het is niet heel ver. Na rustig opstarten, rijden we eerst naar een Whole Foods die op de route ligt. Even nog wat lekkere dingen kopen. Daar blijkt ook een Lululemon winkel te zijn en [...]

By |2025-07-06T23:45:03+00:00July 6th, 2025|onderweg|Comments Off on 5 juli: Rijden naar Two Harbors

4 juli: Independence Day

Het is vandaag 4th of July! Een belangrijke feestdag voor Amerikanen, ze vieren vandaag Independence Day, de onafhankelijkheid van de Britten. Dit wordt gezien als de geboorte van de Verenigde Staten (toen waren dat er 13). Ik heb online een beetje zitten kijken wat er allemaal wordt georganiseerd en het zijn vooral vuurwerkshows die erg [...]

By |2025-07-06T23:11:16+00:00July 6th, 2025|onderweg|Comments Off on 4 juli: Independence Day

3 juli: kanoën

Vandaag is echt de heetste dag tot nu toe! We rommelen wat bij de camper en besluiten in de middag wat winkels langs te gaan. We moeten even langs een Ace Hardware Store, langs de fietsenwinkel voor een fietslampje en nieuwe trappers voor Thom en ik wil graag even bij de Antropologie winkel kijken. Rond [...]

By |2025-07-05T01:25:53+00:00July 5th, 2025|onderweg|Comments Off on 3 juli: kanoën

1-2 juli: Fietsen, golfen en niks doen

1 juli Het lijkt ons allebei een goed plan om vandaag helemaal niks te doen. Thom wilde gisteren, nadat we waren aangekomen nog een rondje fietsen, er zijn hier namelijk best wel veel trailnetwerkjes, maar door de enorme bak regen die hier gevallen is, waren ze dicht. Als je gaat fietsen in de modder [...]

By |2025-07-04T18:53:51+00:00July 4th, 2025|onderweg|Comments Off on 1-2 juli: Fietsen, golfen en niks doen

30 juni: Rijden naar Minneapolis

Weer een rijdag! Na vandaag hebben we in een week tijd bijna 2000 kilometer afgelegd. Het is prima te doen met deze truck. Vandaag worden we meegenomen in de podcast Het Verhaal van de Schaal. Mooi gemaakt door de maker van Brand in het Landhuis, dat ook erg goed was. Het gaat over een grote [...]

By |2025-07-03T02:25:22+00:00July 3rd, 2025|onderweg|Comments Off on 30 juni: Rijden naar Minneapolis
Go to Top