We hebben heerlijk gewandeld vandaag. We zijn er allemaal rozig van. Meer dan 10 km rondom St Andrews. Soms lopen we door het bos, soms langs het water en het laatste stuk lopen we door het dorpje naar een klein restaurantje aan het water. Deze ligt aan de andere kant van het dorp en daar zijn we nog niet geweest. Ook dit is weer super pittoreske, naast een oude toren die als defensie linie dienst deed aan het begin van de 19e eeuw. Als je over het water kijkt, zie je de VS liggen. De slechte verstandhouding van vandaag de dag is niet nieuwe, deze twee landen hebben wel vaker met elkaar in de clinch gelegen!

We gaan zitten op het terras en willen wel wat lunchen, maar dan zien we de toetjeskaart…we gaan er alle vier voor! Twee keer key lime pie en twee keer aarbeien rabarber met vanille ijs en crumble. Het is echt smikkelen, wat lekkerrrr! Koffietje en thee er bij, maken het compleet. Na de lunch wandelen we nog even naar de toren en dan via het centrum weer richting de camping. Het is zo’n mooi dorpje, maar nog zo lekker rustig. Echt een cadeautje. Bij het koffietentje van gisteren kunnen we het niet laten om nog een koffie te halen en Ilse en Ric nemen warme chocomelk. Het is weer super zonnig, maar wel lekker koel. Perfect wandelweer. We gaan ook daar weer op het terras zitten. De zon is heerlijk, maar sterker dan we denken en nu zitten we allemaal met rode wangen uit te puffen in de camper. Lekker een beetje op de telefoon en ik typ mijn stukje van de dag!