onderweg

21 juli: Camano Market Place

Niks zo leuk als de hele ochtend een beetje rondrommelen, om vervolgens in de auto te stappen en lekker ergens te gaan lunchen. Tripadvisor was erg enthousiast over Camano Island Market Place met leuke winkeltjes, een bakkerij, koffietentje en wat eettentjes. Op het eerste gezicht niet heel pittoresk, de opzet lijkt nog vrij nieuw, [...]

By |2017-07-22T02:28:46+00:00July 22nd, 2017|onderweg|1 Comment

20 juli: Camano Island

Vandaag zijn we naar Camano Island gereden. Een schiereiland net boven Seattle. We staan op een prachtige plek op een klif, kijken uit over het water met aan de overkant Whidbey Island. Het is altijd een beetje spannend of je een plek kunt krijgen op een ‘first come, first serve’ camping en de truc [...]

By |2017-07-21T02:44:54+00:00July 21st, 2017|onderweg|Comments Off on 20 juli: Camano Island

19 juli: Downtown Seattle

Thom heeft vandaag zin om rond de camper te rommelen en wat klusjes op te pakken: mijn blog heeft wat technische mankementjes, de vers watertank moest doorgespoeld worden en de inverter (levert elektriciteit aan wanneer we de zonnepanelen gebruiken) schakelt zichzelf af en toe uit. Ik daarentegen heb wel zin in wat meer actie [...]

By |2017-07-20T15:41:58+00:00July 20th, 2017|onderweg|Comments Off on 19 juli: Downtown Seattle

6 oktober: Navajo trails

Wat een heerlijke laatste week van de vakantie. Het is super zonnig weer, niet heel warm meer en ontzettend gezellig met zijn allen. Helaas krijg ik door gebrek aan voldoende internetbereik geen kans om elke dag even wat te schrijven, want er is genoeg te melden! Nu merk ik dat ik ook heel snel weer [...]

By |2016-10-09T00:24:20+00:00October 8th, 2016|onderweg|Comments Off on 6 oktober: Navajo trails

3 oktober Gemini Bridge met de mannen

Wat is het toch leuk om met vrienden op vakantie te zijn! Vooral als je elkaar al zo lang kent en elkaar niet heel veel ziet. Nu hebben we uitgebreid de tijd om bij te kletsen, voelt heel goed. De dagen zijn heel relaxed; iedereen is rond acht uur wel een beetje wakker en dan [...]

By |2016-10-04T20:16:57+00:00October 4th, 2016|onderweg|Comments Off on 3 oktober Gemini Bridge met de mannen

1 oktober: Fietsen met de mannen M&M trail

We hebben bezoek! De fietsweek van vorig jaar was zo goed bevallen, dat Peter, Daan en Marcel het een super leuk idee vonden om dit jaar weer langs te komen. Vorig jaar stond Moab al bovenaan het lijstje, maar toen was de week rond eind oktober gepland en dan is de kans op koud weer [...]

By |2016-10-02T03:58:50+00:00October 2nd, 2016|onderweg|Comments Off on 1 oktober: Fietsen met de mannen M&M trail
Go to Top