onderweg

19 augustus: MTB trails Green River

We staan lekker relaxt op. Het is heerlijk weer, mooi zonnig maar niet heel warm. Perfect fietsweer. Aan de andere kant van het dorp ligt een mooi MTB gebied en we kiezen een intermediate rondje uit van een kleine 10 kilometer. Eerst een stuk klimmen, we zitten hier op 1800 meter en ik heb het gevoel [...]

By |2018-08-20T00:46:51+00:00August 20th, 2018|onderweg|Comments Off on 19 augustus: MTB trails Green River

18 augustus: Wilde paarden!

Vandaag niet echt een verhaal, maar meer een fotoverslag. We hebben niet echt wat bijzonders gedaan, maar wel wat leuke foto's gemaakt! Thom is helemaal in zijn nopjes want hij heeft van zijn zakgeld een drone gekocht. Heel mooi compact apparaatje, ik denk dat ie zelfs in de fietsrugzak past! Oh ja, je leest het [...]

By |2018-08-19T03:41:22+00:00August 19th, 2018|onderweg|Comments Off on 18 augustus: Wilde paarden!

17 augustus: Green River WY

Om een nieuwe boondock plek te vinden, gebruiken we twee websites heel veel: freecampsites.net en campendium.com. Het helpt je vooral om te achterhalen of je op een plek kan komen en of het een leuke plek is (mensen laten reviews achter). Zodra we iets zien dat we aantrekkelijk vinden klinken, kijken we op googlemaps satelliet [...]

By |2018-08-18T02:40:11+00:00August 18th, 2018|onderweg|Comments Off on 17 augustus: Green River WY

16 augustus: Klap op z’n kop!

Een gewetensvraag: moet je, als je graag vis eet, ook een vis kunnen doodmaken? Als je graag een biefstukje eet, dan is het een beetje onrealistisch om te eisen dat je ook in staat zou zijn om de koe te doden, maar met een vis ligt dat toch wel anders vind ik. Thom en ik zijn [...]

By |2018-08-17T03:35:54+00:00August 17th, 2018|onderweg|Comments Off on 16 augustus: Klap op z’n kop!

13 augustus Red Canyon Float

Je kunt hier natuurlijk een boot huren om het water op te gaan. Heel sexy zijn de boten niet, meer twee drijvers met een ponton er op, maar dat maakt ons niks uit, het lijkt ons gewoon leuk om een stuk te gaan varen. Een stuk minder eisen worden er aan ons gesteld dan een [...]

By |2018-08-14T01:50:26+00:00August 14th, 2018|onderweg|1 Comment

12 augustus: Red Canyon

Foto: Ik zie er heel ontspannen uit, maar zo voelde het niet! Er kon niks gebeuren, maar zo je benen laten bungelen....? Thom moest heel snel de foto nemen ?. Thom staat deze morgen wel vroeg op. Hij gaat een stuk fietsen hier zo'n 45 minuten vandaan. Hij moet langzaamaan een beetje gaan trainen voor een MTB [...]

By |2018-08-13T02:35:22+00:00August 13th, 2018|onderweg|Comments Off on 12 augustus: Red Canyon
Go to Top