onderweg

20/21 juli: Rainbow Rim Trail

Hier een uur rijden vandaan is een single track fiets trail van bijna 45 kilometer die min of meer langs de rand van de Grand Canyon loopt. Heel bijzonder, want ook al fietsen we vaak op erg mooie plekken, bij National Parks heb je over het algemeen alleen maar wandelroutes en is fietsen verboden. Tenzij [...]

By |2021-07-22T20:25:44+00:00July 22nd, 2021|onderweg|Comments Off on 20/21 juli: Rainbow Rim Trail

19 juli: The North Rim

Lekker dagje vandaag. We hebben niet echt een plan dus we staan rustig op en waar we normaal even online gaan, gaat dat nu niet omdat we geen bereik hebben. Blijft een gek gevoel, wat zijn we toch gewend om een connectie te hebben met de buitenwereld. In plaats daarvan, kruipen we lekker voor de [...]

By |2021-07-21T20:52:27+00:00July 21st, 2021|onderweg|Comments Off on 19 juli: The North Rim

17/18 juli: Aan de rand van de Grand Canyon

We zijn weer verhuisd! Staan nu vlakbij de Grand Canyon. Deze is verdeeld in een zuid- en een noordkant. Aan de zuidkant komen de meeste toeristen, want het is meer ontwikkeld en het is makkelijker om er te komen. Aan de noordkant komen maar iets van 10% van de hoeveelheid mensen. Het ligt maar een [...]

By |2021-07-18T23:50:14+00:00July 18th, 2021|onderweg|Comments Off on 17/18 juli: Aan de rand van de Grand Canyon

12/13 juli: Casto Canyon & Kanab

Terwijl ik dit schrijf, staan we weer op een RV park. We zijn vanmorgen naar Kanab gereden, helemaal onderin Utah. Gisteren niet zo heel veel gedaan, maar nog wel een uurtje gefietst in een canyon waar Thom een paar dagen geleden ook was geweest en die hij heel mooi had gevonden. De rotsen zijn daar [...]

By |2021-07-14T01:42:27+00:00July 14th, 2021|onderweg|Comments Off on 12/13 juli: Casto Canyon & Kanab

11 juli: Thunder Mountain trail

Er is hier in de buurt één trail die we allebei graag willen fietsen, volgens MTBproject (een trail website) een must ride door de prachtige rode canyon heen. Wat erg leuk is, is dat we niet naar de trailhead hoeven rijden, we kunnen gewoon vanaf de camper vertrekken. Het is inderdaad een prachtige route met [...]

By |2021-07-13T01:54:55+00:00July 13th, 2021|onderweg|Comments Off on 11 juli: Thunder Mountain trail

9 juli: Bryce National Park

Wauw. Wat hebben wij een gave wandeling gemaakt vandaag! Eén van de mooiste hier in de VS tot nu toe durf ik wel te zeggen. We gingen vandaag eigenlijk pas laat op pad, omdat we om half twaalf eerst de groep 8 musical wilden kijken via de Livestream van de school van mijn nichtje Elize. [...]

By |2021-07-11T01:49:30+00:00July 11th, 2021|onderweg|Comments Off on 9 juli: Bryce National Park

8 juli: Red Rock Canyon & Panguitch

Foto: kijk vooral ook even wat er achter Thom allemaal hangt! Lekker dagje vandaag. Beetje rommelen bij de camper en Thom gaat een flink stuk fietsen. 's Middags even langs het postkantoor in Panguitch om een pakje op te halen. We vinden het nog steeds een klein wondertje dat die pakjes elke keer weer op [...]

By |2021-07-10T02:47:55+00:00July 10th, 2021|onderweg|Comments Off on 8 juli: Red Rock Canyon & Panguitch
Go to Top