3 september: Solo again
Wat jammer dat de meiden weer weg zijn! Het was zoooo gezellig. We rijden vanmorgen vroeg naar het vliegveld. Omdat deze aan de andere kant van de stad ligt en we er dwars doorheen moeten tijdens de spits, gaan we extra vroeg weg. Gelukkig valt de drukte op de weg mee. Deze route zal ik [...]









