biancthom

About biancthom

This author has not yet filled in any details.
So far biancthom has created 679 blog entries.

5 oktober: Clara jarig en wederom noodweer

Het noodweer van gisteren overleefd, zaten we vanmorgen gezellig aan het ontbijt met zijn allen want Clara is jarig! Het zal in ieder geval een verjaardag worden om nooit te vergeten (lees verder)! Claar heeft van ons een helikoptervlucht over de Grand Canyon cadeau gekregen, dat gaan we volgende week met zijn vieren doen! Wij [...]

By |2015-10-06T04:56:16+00:00October 6th, 2015|onderweg|1 Comment

4 oktober: noodweer op een pracht plek

We zijn duidelijk wat meer off the beaten track, internet is hier een schaars goed! Maar dat mag de pret niet drukken, want het is hier fantastisch! Haha! Gisterochtend vanuit Moab vertrokken en we werden weer verrast door prachtige uitzichten onderweg. Je zou misschien zeggen, wordt het langzaamaan niet saai en veel van hetzelfde, maar [...]

By |2015-10-06T05:00:03+00:00October 6th, 2015|onderweg|2 Comments

2 oktober: Fietsen Klondike Moab

Klondike is een prachtig gebied, net boven het Arches Park, waar Thom nu al vier keer heeft gefietst en ik voor de tweede keer kom. Het is een trailnetwerk, een soort MTB speeltuin, en je kunt net zo lang of kort fietsen als je wil. Clara en Paul waren vanmorgen vertrokken naar Dead Horse Point [...]

By |2015-10-03T05:16:16+00:00October 3rd, 2015|onderweg|3 Comments

1 oktober: Rock hounden

NB. Deze blog is van twee dagen geleden. We hadden geen internet dus ik kon 'm nog niet live zetten. Heerlijk dagje vandaag ondanks dat de thermometer op een gegeven moment 36 graden aangaf. Thom was gaan fietsen vanmorgen en Clara en Paul waren de Negro Bill Canyon wandeling gaan maken, die Thom en ik [...]

By |2015-10-03T04:15:40+00:00October 3rd, 2015|onderweg|Comments Off on 1 oktober: Rock hounden

29 september: Op weg naar Moab

Leuke dag vandaag! We reden dezelfde route van Salt Lake City naar Moab, die we een paar maanden geleden ook waren gereden, maar dan in de andere richting en toen ook in de stromende regen. Nu was het heerlijk zonnig weer, met mooie schapenwolken aan de hemel en geweldige vergezichten die steeds meer imponerend worden [...]

By |2015-09-30T04:22:37+00:00September 30th, 2015|onderweg|1 Comment

28 september: Eerste dag samen

Foto: Clara helemaal onder de indruk van het zit/ligcomfort van onze bank :-D Met hulp van een slaappilletje hielden Claar en Paul het lang vol vanmorgen. We dachten op een gegeven moment even dat misschien al hun telefoons leeg waren en ze ons niet konden bereiken, maar uiteindelijk leek ons dat toch te sterk :-) [...]

By |2015-09-29T04:58:50+00:00September 29th, 2015|onderweg|1 Comment

27 september: Clara en Paul zijn aangekomen

Foto: Even uittesten hoe lekker de vloer slaapt haha! 'We hadden even een fotootje moeten maken!' zei Thom, toen we hier net weer thuis aankwamen. STOM! Helemaal vergeten. Nou zullen zij het niet zo erg hebben gevonden, want vooral veel kleine oogjes en vermoeide koppies. Een lange reis van 13 uur en nog even spannend [...]

By |2015-09-28T03:38:14+00:00September 28th, 2015|onderweg|3 Comments

26 september: Vloer leggen

Foto's volgen morgen als het af is. Reden: ben gewoon een beetje lui, geen zin om de foto's te uploaden en het is nog niet af dus goede reden om het nog even spannend te houden :-) Vooral Thom heeft zich vandaag in het zweet gewerkt. Het wordt heel mooi! Het leggen had even een [...]

By |2015-09-27T04:39:21+00:00September 27th, 2015|onderweg|1 Comment
Go to Top