biancthom

About biancthom

This author has not yet filled in any details.
So far biancthom has created 677 blog entries.

6 oktober: We vermaken ons prima!

Ik val in herhaling, maar wat een heerlijkheid om hier nu te zijn! Erg leuk ook om al dit moois te delen. Thom en Ed hebben vandaag de laatste dag van het MTB event en gaan al vroeg op pad en Ilse en ik gaan met Isa een stuk wandelen bij Onion Creek, een erg [...]

By |2019-10-07T23:13:22+00:00October 7th, 2019|onderweg|Comments Off on 6 oktober: We vermaken ons prima!

5 oktober: Dinosaur museum

We liggen in bed even wakker te worden en naar de Whatsappjes te kijken die binnen zijn gekomen terwijl wij nog lagen te slapen (8 uur tijdsverschil met NL) als we de walkietalkie aan horen gaan en Isa haar vrolijke stem horen vragen: ‘Zijn jullie al wakker Thomas en Bianca?’ Handig hoor die dingen, zeker [...]

By |2019-10-07T22:43:20+00:00October 7th, 2019|onderweg|Comments Off on 5 oktober: Dinosaur museum

4 oktober: Edwin, Ilse en Isa zijn er!

Ze zijn er!! Wat leuk dat ze gisteren in het donker aankwamen en nu vanmorgen zich omringt zien door allemaal prachtige hoge rode bergen en de Colorado rivier. We hebben gelukkig een plekje kunnen bemachtigen naast ons, want het is dringen geblazen hier op de camping. Aan de overkant van de weg is een ‘overflow’ [...]

By |2019-10-07T00:32:16+00:00October 7th, 2019|onderweg|1 Comment

3 oktober: Flat Pass Road was not so flat

Als het aan Thom ligt, gaat hij elke dag op pad om te fietsen, goede manier om lekker te ontspannen, maar wat mij betreft gaat hij voor de ontspanning ook een middagje in een stoel zitten, boekje lezen en Civilisation spelen op z’n iPad. Voordat we vertrokken naar de VS, wilde hij heel graag een [...]

By |2019-10-07T22:18:38+00:00October 7th, 2019|onderweg|1 Comment

30 september: Riding the Dead Horse!

Deze trail bij Dead Horse State Park had ik nog nooit gereden, dus het werd tijd! Vergezichten bijna de hele rit lang, heel bijzonder! Hoef er weinig woorden aan vuil te maken, de foto's spreken voor zich! Ik kwam er niet omhoog maar Thom lukt het wel!

By |2019-10-02T23:53:25+00:00October 3rd, 2019|onderweg|Comments Off on 30 september: Riding the Dead Horse!

29 september: Moab here we come!

We laten Joe’s Valley en de donkere wolken die er boven hangen achter ons. Er is voor vandaag storm voorspelt met op deze hoogte misschien zelfs sneeuw, dus tijd om te gaan! Wanneer we de camping afrijden, zijn we stomverbaasd dat de hele weg terug naar beneden, die drie dagen geleden nog een grindweg was, [...]

By |2019-10-02T23:44:45+00:00October 2nd, 2019|onderweg|1 Comment

27 september: The Great Western Trail

Gisteren lekker helemaal niks gedaan. Beetje gerommeld rond de camper, even naar het water gelopen, serietje gekeken en Thom heeft aan het eind van de dag nog een stuk gesupt op het water. Het is wel een beetje gek dat we niet online zijn. Wanneer gebeurt dan tegenwoordig nog. We hebben nog nooit ergens echt [...]

By |2019-09-30T17:26:47+00:00October 1st, 2019|onderweg|2 Comments

24 september: Strawberry Narrows

Eigenlijk wilden we vandaag vertrekken uit Heber City, maar Thom zei gisteren dat hij eigenlijk nog best een paar dagen wil blijven. Er zijn hier nog een paar leuke trails om te fietsen en we hebben pas net de jacuzzi ontdekt en die is na het fietsen echt heerlijk! Meestal vinden we RV Parks niks, [...]

By |2019-09-29T22:04:20+00:00September 25th, 2019|onderweg|1 Comment

23 september: Brighton zonder sneeuw

Een vriend van ons stuurt via Facebook een filmpje van dennenbomen vol sneeuw in het plaatsje Brighton, hier 45 minuten vandaan. Het ligt hoger in de bergen en is een populair ski-gebied. We zijn nieuwsgierig en besluiten om er een kijkje te gaan nemen. Vlakbij ligt ook nog een leuke wandeling naar watervallen en die [...]

By |2019-09-25T04:11:18+00:00September 24th, 2019|onderweg|Comments Off on 23 september: Brighton zonder sneeuw
Go to Top