21 oktober: Een echt fietsavontuur!
Gisteren hebben we aardig wat uren bij de Subway gezeten voor internet. In de nieuwe camper hebben we zometeen Starlink (internet via Satelliet) en dan hoeven we waarschijnlijk niet meer op zoek te gaan naar een goede verbinding. Dan hebben we die altijd. Thom had een zoom meeting, ik wilde twee post online zetten, wat [...]









